maandag 1 juni 2009

Cruqius

Onder de zon, in de vrije ruimte van de natuur, bijna bedwelmd door de geuren van de appelbloesems, laat ik de wind en mijn gedachten de inspiratie toewaaien voor de formulering van de visie van de Verbinding. Naast Bali en Bergen heb ik een nieuwe plek gevonden waar een mooie en inspirerende energie hangt: de Olmenhorst in Lisserbroek. Hier zullen we zeker nog een keer samen komen met gelijkgestemden.
De kernpunten waar het in de Verbinding om zal gaan zijn:
Zorg & Arbeid, Diversiteit en Duurzaamheid.
Het doel is samen-werken aan de ontwikkeling van een maatschappij in balans.
Het middel is een politieke partij want daar ligt de macht om tot daadwerkelijke verandering te komen.
Nieuwe richting geven, dat is wat ik gisteren letterlijk heb gedaan. Op de terugweg van de Olmenhorst heb ik me mee laten voeren via de stroming van de Kaag naar de waterring van de Haarlemmermeer. Een onbekend pad brengt ongekende inspiratie met zich mee.
Waar ga je heen en waar kom je uit? Door nieuwsgierigheid gedreven ben ik op een schitterende plek beland: Kunstfort in Vijfhuizen. Alweer een plek om samen te komen! Om te brainstormen op een inspirerende plek, in de natuur maar toch de Randstad. De weg naar huis, vanuit een prachtig Nederland doemen de lichtjes van Schiphol op en land ik weer. Op de radio het lied van Conny Stuart: zal het regenen in Den Haag? Nou nee, de zon schijnt vol en onder een halve maan ga ik mijn weg.
Mijn advies: kies een onbekend pad en laat de ervaring op je af komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Copyright 2010