zondag 5 april 2009

Hillary and Me

Ik kom er achter waar Hillary mogelijk verblijft: het Kurhaus. Ik ben haar net mis gelopen, maar ja, Qid moet om 08.30 op school zijn en dat bleek het moment te zijn dat zij richting Top ging. Tja, ieder heeft zijn of haar ding te doen. Ik spreek een wat oudere heer, hij stond op het juiste moment daar toen zij naar buiten kwam. Hillary door de ogen van een ander. Dan ga ik maar gelijk naar de Afghanistan Top, als er iets ingaat moet er ook iets uitkomen. Qid moet om 14.50 uur weer van school worden gehaald en er gaat een vriendje mee. Ik bel met een van de moeders die op het schoolplein staat en vraag of ze aan Qid wil doorgeven dat ik een half uur later ben. Kom op Hillary, onze ontmoeting staat vandaag op de planning. Het is inmiddels 15.30. Mijn moeder- en schuldgevoel roept. Ik pak mijn opoefiets en rijd weg. Maar dan is er in een keer beweging bij de agenten. Een van de stoere mannen mag mij niets zeggen maar er zou wel eens iets kunnen gebeuren...Ik besluit te wachten, het schoolplein wacht wel, de carrière van mam even niet. De minuten tikken voorbij, mijn knoop in mijn buik neemt toe. Om 15.40 moet ik de zware beslissing nemen dat de ontmoeting met Hillary uitgesteld zal moeten worden: Duty calls! Ik spoed me naar school terwijl ik in de verte hoor dat het circus op gang is gekomen. Qid & friend moet ik bijna wegtrekken van het schoolplein omdat ze zo leuk aan het spelen zijn. En de moeder die ik gebeld had staat er ook nog gewoon met haar kinderen. Ik vertel Qid dat zijn moeder bijna Hillary Clinton ontmoet had. Mam, waarom was je dan niet langer gebleven, wij dachten dat er pas 15 minuten voorbij waren....
My genuine apology, Secretary of State, Mrs Hillary Clinton. Till we meet again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Copyright 2010