dinsdag 24 januari 2012

Pauw zoekt Vrouw #pzv

Rond 23.00, dag loopt ten einde. Ieder is bezig geweest met de invulling van zijn/haar leven. Dat laatste uurtje is voor velen belangrijk, de overstap naar de nacht. In schemer gesprekken die het brein leiden naar de diepste gedachten en dromen alwaar zij 's ochtends weer zullen ontwaken.
Dat uur van 23:00 tot 24:00 zit me al een poos dwars. En met mij velen. In het begin waren daar nog de geluiden van alweer alleen mannen naast de tafelheren. Ook dat is inmiddels verstomd, de vrouwen wenden zich in grote getale af. Vanaf de zijlijn in de tijdlijn bijna alleen nog maar mannelijk supportinimse.
Namens de maatschappij die dit laatste uur betaalt, wil ik het initiatief nemen om een andere vorm van media in co-creatie op prime time neer te gaan zetten.

Op naar de verrassingen in het leven en beleven, met onverwachte mensen en invalshoeken. De kijker heeft het kompas in handen, welke kant draait het op? Twee goede journalisten -man- met wisselende gastpresentator -vrouw-. En de onderwerpen, die komen vanuit de maatschappij, van jou en van mij. 
En aan die tafel blijft het elke keer voor een deel weer de onverwachte gast met de blik op vandaag en morgen. Met de blik op de toekomst.
Ik laat me graag inspireren en raken, in hart en hersenen. Jij ook?
Deel je idee!


Verbinden2012
Wie helpt er mee? Goede doel upgrade ? Tweet je initiatief en we gaan hiermee naar de redactie. Pauw zoekt Vrouw gastpresentator


Verbinden2012
Pauw zoekt Vrouw gastpresentator - tweet een naam en motivatie. Welke onderwerpen en gasten? Wij gaan naar de redactie met initatief. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Copyright 2010